Ми пропонуємо 3 види гарантій, що розповсюджуються як на нову, так і на вживану техніку. 


 - Класична (на 31 день з дати купівлі товару - безкоштовно);
 - Розширена (на 1 рік з дати купівлі товару);
 - Страховка (на 1 рік з дати купівлі товару, включає ризики розбиття дисплею, корпусу або камери).

Гарантійне обслуговування НОВОЇ ТЕХНІКИ передбачає безоплатну передачу придбаних пристроїв до уповноважених сервісних центрів Виробника та подальший безкоштовний ремонт в них протягом строку дії гарантії, який зазначений в Товарному чеку, що додається. На всі реалізовані товари в нашому магазині, надаємо гарантію залежно від сервісної політики виробника та/або постачальника продукції. 

Комплектність і відсутність дефектів у виробі перевіряється під час передачі товару Покупцеві. Комплектація виробу визначається описом виробу на офіційному сайті  та комплектною інструкцією з його експлуатації.

За необхідності, Клієнт має можливість погодити усунення виявлених несправностей силами сервісних центрів One Apple. Можливість подальшого обслуговування у авторизованих сервісних центрах Виробника в такому випадку скасовується. Клієнт повністю несе відповідальність за прийняте рішення обійти гарантійні умови Виробника.

Гарантійне обслуговування ВЖИВАНОЇ ТЕХНІКИ передбачає усунення несправностей силами сервісних центрів One Apple. За неможливості усунути виявлені несправності силами наших сервісних центрів, пристрій обмінюється на аналогічний, враховуючи його базові параметри та зовнішній стан.

Страховка передбачає зобов'язання одноразово замінити пошкоджений модуль (дисплей, корпус, основну камеру), якщо випадок стався впродовж 1 року з моменту придбання пристрою. 

Після заміни розбитого модуля Гарантійний талон вилучається, а подальша дія гарантійного зобов'язання припиняється, якщо вона не була подовжена.

У разі невикористання послуги Страховки, Клієнт має можливість використати 50% її вартості на придбання послуг та аксесуарів у мережі One Apple.

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ТОВАРУ

За якість гарантійного ремонту відповідає сервісний центр, що виконує ремонт (сервіс Виробника або сервіси One Apple). Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений Гарантійний талон. У Гарантійному талоні обов’язково має бути зазначено: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу.

ВАЖЛИВО: Щоб одержати безкоштовне гарантійне обслуговування, будь ласка, зберігайте оригінал Гарантійного талона упродовж усього строку дії гарантії.

Уповноважений сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

- порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності;
- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця чи інших осіб;
- порушення правил експлуатації, викладених у настанові користувачеві та інструкції;
- несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний або IMEI-номер, що є в пам’яті виробу, змінено, стерто або його не можна ідентифікувати;

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА ТАКІ ВИПАДКИ:
 

- закінчення строку експлуатації або гарантії виробу;
- випадкові пошкодження - дефекти, що заподіяні користувачем (якщо відсутня послуга страховки);
- пошкодження внаслідок стихійних лих та надзвичайних ситуацій (природних явищ, пожежі тощо);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах тощо);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
- пошкодження, спричинені неправильним під’єднанням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, у якій використовували цей товар, або виникли в разі сполучення і під’єднання товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації, які зазначено в інструкції, що йде в комплекті з виробом або на офіційному сайті виробника;
- використання неоригінальних чи нестандартних аксесуарів (блоків живлення, кабелів синхронізації тощо).
- дефекти пов'язані з джерелом живлення, так як акумулятор є витратним матеріалом та може бути зіпсований неправильною експлутацією пристрою (використання під час зарядки, недотримання повного циклу заряджання);
- на супутні аксесуари, що входять до комплекту (блоки живлення, кабель).

 

Бажаємо приємних покупок! :)